1-پرینت اسناد حسابداری و ضمیمه نمودن مدارک مثبته به آنها
2- تحریر دفاتر قانونی روزنامه و کل
3- تهیه تراز آزمایشی حداقل چهارستونی کل و معین ، قبل و بعد از بستن حسابهای موقت
4- آماده نمودن گردش مواد ، کالای نیمه ساخته ، کالای ساخته و قیمت تمام شده
5-پرینت دفاتر معین و تفصیلی حسابها
6- تنظیم جدول استهلاکات
7-تنظیم جدول 12 ماهه خلاصه لیست مالیات حقوق که با هزینه حقوق همخوان باشد
8-کپی فهرست معاملات فصلی و اظهارنامه ارزش افزوده
9- تصویرصورتحسابهای بانکی و صورت مغایرتهای آنها
10- فهرست و مشخصات کامل کالاهای واراداتی و صادراتی
- موارد فوق حداقل اسناد و مدارکی است که در زمان رسیدگی بایستی جهت ارائه ، فراهم شده باشند.
فهرست کامل ؛ هنگام صدور و ابلاغ "برگ دعوت ارائه اسناد و مدارک " بر اساس بند 2 ماده 97 ق . م .م توسط سازمان امور مالیاتی اعلام میگردد.